skorpio : Búcsúüzenet




skorpio : Búcsúüzenet (2007-09-27)
Meséltem Rólad a felkelő napnak
mondtam, hogy tőlem most elmész,
mert ő az ki fénnyel vet véget az álmoknak,
hát vigyázzon Rád, nehogy bajod essék.

Megsúgtam az éppen fogyó holdnak,
hogy elszólít tőlem egy új remény.
Kértem ezüst fénypalásttal védjen,
ha bántanának riasztó éji árnyak,
hisz már nem védhetlek meg én.

Minden út végét megkerestem,
mely most tőlem messze visz,
s rá útjelző táblákat szögeztem,
ha a most gyönyörű irányt elveszítve,
az életlabirintusban kétségbeesve
bolyonganál kiutat keresve,
rátalálj a hozzám-vezetőre.

A csodáról mi vagy, s voltál,
szólt már vers, rím és dallam.
S tudom valami hiba
mégis volt bennem,
hogy most így,
Nélküled maradtam.

A mélyvörös rózsa üzenetét,
most már, bárkitől is kapod,
valamennyi szirmán
tisztán láthatod,
hisz harmatcseppként ott ragyog
az érzés, ahogy én Rád gondolok.